Zapytanie Ofertowe nr 4: Wsparcie eksperckie polegające na przeprowadzeniu audytu zewnętrznego projektu VSTM w ramach konkursu Ścieżka dla Mazowsza ( MAZOWSZE/0067/19-00)
Dodano: 30-03-2020.
30-04-2020
W związku z realizacją przez Elokon Polska Sp. z o.o. („Zamawiający”) ul. Tytoniowa 22, 04-228 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000145346, REGON: 010088180, NIP: 5270202006, projektu: ,,Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia urządzenia do wizyjnego pomiaru czasów zatrzymania (VSTM)” współfinansowanego ze środków w ramach konkursu Ścieżka dla Mazowsza 2019 ( MAZOWSZE/0067/19-00) zapraszamy do składania ofert cenowych na: przeprowadzenie audytu kontroli realizacji i dokumentacji projektu VSTM
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia („przedmiot zamówienia”) jest przeprowadzenie przez Zamawiającego audytu dokumentacji, kontroli wydatków pod kątem formalnym, merytorycznym i rzeczowym, przygotowanie zaleceń po weryfikacji dokumentacji. Realizacja zamówienia będzie przebiegała od 15.04.2020 zgodnie z etapami projektu. Podmiot realizujący przedstawi raport z audytu po zrealizowaniu 50% planowanych wydatków związanych z realizacją projektu, ale nie później niż przed zrealizowaniem 80% planowanych wydatków.
Przygotowanie oferty:
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
- Oferty są przygotowywane na koszt i ryzyko Wykonawców.
- Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
- Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
- Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia krótkiego CV dokumentującego doświadczenie w audytach projektów dofinasowanych ze środków krajowych lub unijnych, przedstawione referencje będą dodatkowym atutem
Zasady rozliczeń:
- Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym.
- Podana w ofercie cena ma być wyrażona w złotych polskich z rozbiciem na cenę netto i podatek VAT. Cena musi uwzględniać także wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia.
- Cena dla przedmiotu zamówienia może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty, winny być od razu ujęte w obliczaniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia.
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na podstawie faktury VAT lub na podstawie rachunku wystawionego przez zamawiającego, w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy prawidłowo wystawionej faktury VAT/ Rachunku po uprzednim podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru dostawy przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
- Zapłata i realizacja zamówienia będzie dokonywana przez Zamawiającego zgodnie z harmonogramem i etapami projektu VSTM.
- Za dzień dokonania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Termin i miejsce składania ofert:
- Oferty należy przesłać do dnia 06.04.2020 r. na adres e-mail: vstm_1@elokon.pl
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Pietrzak, tel. 601 322 801
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Wykonawca przeprowadzi kontrolę dokumentacji i procedur przedstawionych przez zamawiającego.
- Wykonawca dokona oceny dokumentacji i procedur przedstawionych przez Zamawiającego zgodnie z instrukcją dofinasowania programu Ścieżka dla Mazowsza (MAZOWSZE/0067)
- Wykonawca dokona oceny i zweryfikuje wydatki poniesione w projekcie za zgodność z umową i kwalifikowalnością wydatków.
- Wykonawca dokona oceny stosowania przez Zamawiającego oznaczeń, opisów, właściwych dla programu na przedstawionej dokumentacji projektu.
- Wykonawca przeprowadzi audyt i sporządzi raport z audytu, po zrealizowaniu 50% planowanych wydatków, ale nie później niż przed zrealizowaniem 80% planowanych wydatków
Wsparcie:
- Wykonawca udzieli 24 miesięcy gwarancji na wykonany raport z audytu. Start gwarancji następuje po podpisaniu odbioru raportu z audytu
- Gwarancji podlegają wszystkie zastrzeżenia i uwagi do poprawy, które zgłosi instytucja oceniająca projekt NCBiR, dotyczące wykonania raportu z audytu.
- Wykonawca zobowiązuje się do poprawy wszystkich uwag dotyczących wykonania dokumentu audytu w terminie wskazanym przez instytucje oceniającą NCBiR
- Niewykonanie poprawek wskazanych przez NCBiR w wyznaczonym terminie skutkuje poniesieniem kar umownych przewidzianych w umowie z Wykonawcą.
Ocena ofert i wybór oferty najkorzystniejszej:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny:
- cena netto (waga 70%). Przez „cenę netto” Zamawiający rozumie cenę netto określoną przez Wykonawcę tj. bez podatku VAT.
- Opis realizacji przeprowadzenia zadania audytu zgodnie z warunkami zamówienia (waga 20%)
- Referencje (waga 10%)